Wyślij nam swoją aplikację!
Miasto: Warszawa
Nasze wymagania:
• zaangażowanie w wykonywaną pracę,
• zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
• mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
• umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,
• umiejętności analityczne i pracy pod presją czasu;
• znajomość OpenOffice / MS Office,
• znajomość języka angielskiego,
• mile widziana znajomość niemieckiego lub francuskiego.
Twoje zadanie:
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w języku polskim i angielskim,
• monitorowanie stanu należności, w tym wyjaśnianie przyczyn opóźnienia w płatnościach,
• uzgadnianie sald oraz negocjowanie terminu spłaty należności,
• przygotowywanie wezwań do uregulowania płatności w wyznaczonym terminie,
• naliczanie i wystawianie not odsetkowych,
• sporządzanie raportów służących monitorowaniu procesów odzyskiwania należności,
• cykliczne przeglądy portfolio klientów oraz analiza pod kątem należności,
• utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami firmy.
Będziesz też pracował/a dla firmy, której najważniejszym kapitałem są ludzie. Tworzymy dobrą
atmosferę i partnerską kulturę pracy. Jesteśmy zgranym zespołem. Gwarantujemy, że będziesz
brał/a aktywny udział w rozwoju firmy dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności. Zależy
nam, abyś osiągał/a sukcesy razem z nami.
Jeżeli chcesz pracować w wyjątkowym, prężnie rozwijającym się zespole i wykorzystywać swój potencjał – prześlij nam swoje CV! 🙂
Wejdź na naszą stronę na Facebooku i przekonaj się sam, że jesteśmy miejscem, którego poszukujesz!
facebook.com/enpiretransport/
[contact-form-7 404 "Not Found"]